söndag 30 december 2012

Sammanfattning av 2012!!

Nu har jag suttit o läst min blogg i en halv timme. Då gick man tillbaka i minnet vad man gjorde o hur man kände. Var det ödet att jag skaffade denna blogg? Jag får så mkt minnen med pappa, vad vi gjorde o sa.... Bloggen började med träning o i mitten handlande den om pappa o nu allmänt privat.

När jag läste om pappa så kändes det som att han levde men att han var sjuk... Igår var det 6 MÅNADER sen han dog. Efter jobbet igår åkte mamma, jag, Minna o Maja (Maja är vår bonus dotter ibland) till Stefan o Ida. Vi pratar väldigt mkt om pappa...

Om man ska sammanfatta 2012 (imorrn tar året verkligen slut) så har det varit det jobbigaste året i mitt liv men ändå så har man lärt sig att livet tar inte slut bara för att man förlorar en far! Man måste leva vidare, fast om det är svårt. Pappas begravning tänker jag på ofta...

Jobb- Ja året började faktiskt med att jag började jobba efter 1½ års mammaledighet... Det var skit jobbigt i början men jag gav mig inte, jag skulle klara det. Nu är jag säljchef o är snart färdig med min introduktion o sen ska jag till Arlöv på utb till våren...

Träning- på nyårsafton vägde jag 79,5 kg... i juni vägde jag 66 kg. Hösten gick jag upp, alldeles för mkt... Ja nu är man upp på 72 kg igen... Usch o fy vad man skäms att man har lagt på sig så mkt i onödan. Fast jag har inte orkat träna, äta sunt eller bry mig... Men när jag läste bloggen så var jag sååå motiverad... Kan man få tillbaka den motivationen???

Vänner-Vänner är underbart... Efter pappas bortgång vet man vilka som är sina vänner... Känn er träffade!

Kärleken- kärleken rostar aldrig. Fast om man bråkar o ha olika åsikter så älskar jag min Fredrik så mkt!!!!!

Imorrn är det nyårsafton. På fm åker vi till Kalmar för att hämta nyårsmaten, shoppa lite outfit till Minna o en kjol till mig... Sen ska vi till Linneasjön för att se raketerna! Sen är det party hos Evve o Petter.. Det enda jag är orolig över är Minnas sömn.. Hon som vaknar titt som tätt o får panik ibland när hon ska sova... Håller tummarna att det ska gå bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar