torsdag 27 december 2012

Måste skriva

Varenda gång man skriver så tänker man-åh jag måste skriva detta men då glömmer man det. Det jag skulle skriva igår var att Minna har slutat med välling o sova middag.. Så nu är det bara napp o blöjfritt vi ska kämpa med.. Fast nappen kan vi nog inte ta bort förrän till somaren... Vällingen slutade hon helt själv med... Hon säger varje kväll att hon vill ha yoggi ist..

Idag är jag helt slut. Har jobbat 6-18,15. Vi skulle inventera julen, plocka ner skeppen till julen, lägga all jul i lådor, sätta upp de sista skyltarna, skriva om skyltarna, fram med rean- både småprylar o möbler... Shit vad vi kämpade.. Sten (vår distriktschef) skulle komma kl 10 o värdera butiken, men han kom kl 11 ist. Tur var det...Hua vad vi slet. Men vi hade 8 rätt av 10 så jag är nöjd.. Det blev många kramar från mina jobbarkompisar o till mina jobbarkompisar!

Det blev en halkrunda med Christel ikväll.. Jag fick en julklapp av henne, en månads gratis träning på Actic.... Så nu ska bara mina sabla förkylning försvinna... Har låtit som en kille i målbrottet idag..
Imorrn blir det jobb 8-16,30.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar