söndag 2 december 2012

Lussekatter med jympapass

Min tors blev kanon! Oj vad jag hann med mkt.. Vi gick en promenad på fm, sen åkte Minna o jag o handlade- medans mannen låg o sov i sängen. När vi kom hem så ramlade ju Minna så en gråtande Minna väckte F... Dammsög, torka golv, äta lunch, Minna sov(vi slappade). Hängde upp julgardiner i 2 rum o tog fram julbelysningen (jag satte inte upp några tomtar, tänkte göra det nästa helg) Lekte, lagade mat o sen på kvällen åkte jag o tränade... Marina är så grym, man blir så glad av henne!!!

I fre var det jobb som gällde.. När jag kom hem så var Minna, Axel o F i Kalmar o kollade in Mediamarkt o Bauhouse. Så jag tog en runda med Niccie o sen blev det hämtpizza (ajbaja, men ingen orkade laga mat)...

Lör kom Bosse förbi, Christel o jag tog en promenad. Sen åkte familjen Karlsson till IKEA. F tröttnade efter halva affären. Lagade pannkakor o vila... När Minna vaknade så åkte vi till mamma, Micke o Fia var där med. Minna o Fia var lite blyga för varandra först men sen lekte de som bara den.

A,A o A var här på kvällen o vi åt hemmagjorda hamburgare o tittade på "Så mkt bättre"..

Idag är jag så nöjd med min dag. Minna sov till 07,30. Fast F o Minna gick upp så låg jag kvar till 8... Frukost o sen åkte Minna o jag till Friskis för Minna skulle gå på sitt första jympapass... Jag har pratat med både Erika Bohl o Anna Runemalm på dagis om att gå på det. Fast Anna jobbade så Erika o jag gick med tjejerna. Minna var lite blyg första låten, men sen var det fullt ös på tjejen... Hon hade såå roligt! Plus i kanten var nog fikat efteråt med!
På em bakade vi lussekatter o pepparkakor med Ida. Sen kom Anna o Alva förbi så tog vi julkorts bilder på tjejerna.. tvättat 2 tvättar o lagat mat. Minna jag tog ett dopp i bubbelpoolen. Var längesen nu! Gick en liten runda ikväll...

Yes det var mina dagar sen sist...

Pappa-saknar o älskar dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar